A vásárlóknak döntő tényező a digitális tartalom

A Cisco új kutatása szerint az Egyesült Államokban a vásárlási döntések során már a legerősebb befolyásoló erő a digitális tartalom.

A hálózati eszközöket gyártó Cisco Systems a technológia-alapú vásárlás viselkedési mintáit vizsgálta az amerikai kiskereskedelmi ágazatban, és úgy találta, hogy a megkérdezettek nagy többsége (78%) online vásárolja és szerzi meg az információkat a termékekről és szolgáltatásokról.

A warc írása szerint a válaszadók 52%-a nyilatkozott úgy, hogy az online értékelések és vélemények különösen befolyásolják vásárlási döntéseiket. Ezzel szemben barátaik és családjuk tanácsai csak 49%-os arányban jelentenek befolyásoló tényezőt.

Ezen túlmenően, az eredmények arra is rámutattak, hogy a vásárlók egyre inkább igénylik a digitális tartalomhoz való hozzáférést az üzletekben okostelefonok, tablet-ek és egyéb érintőképernyős eszközök révén. Mindössze a vásárlók 4%-a látja úgy, hogy a vásárlás során szüksége van az üzlet alkalmazottainak segítségére.

Körülbelül a megkérdezettek 40%-a űzi a "showrooming"-ot, tehát az áruk szemügyre vételét a boltokban, mielőtt olcsóbban megvásárolnák őket online.

Az amerikai vásárlók 65 %-a használja az internetet a termékek és szolgáltatások feltérképezésére, mégis, a nem élelmiszer-ügyletek 90%-a fizikális2012-ben boltokban zajlott. Igazán megszállott "über digitális" fogyasztónak csak az amerikai vásárlók 10%-a tekinthető. Ők azok, akik soha nem vásárolnak a technológia használata nélkül.

Forrás: Marketinginfo

Képzések és tanfolyamok

Melyik Cisco Hálózati Akadémiai képzés az Önnek legmegfelelőbb?
Képzések részletei »

Eseménynaptár

A Cisco Hálózati Akadémia eseményei és rendezvényei
Tovább a naptárhoz »